Şifremi Unuttum
Arama
 
Uzman

Uzman
  Hafifletici Gerçekler   Geri
   
 
Hafifleten YiyeceklerYediğiniz yiyeceklerin vücudunuzu ne şekilde etkileyeceğini bilmek, sizi bir adım daha öteye taşıyacaktır...

Hafifleten Yiyecekler

Yediğiniz yiyeceklerin vücudunuzu ne şekilde etkileyeceğini bilmek, sizi bir adım daha öteye taşıyacaktır... Metabolizmayı hızlandıran, hafif yemekler yemek; kilo verme sürecini hızlandırmanıza yardımcı olur...

Keten tohumu
Yiyeceklere keten tohumu yağı eklemek, tokluk hissinin artmasına yardımcı olur. Ancak yemekleri, bu şekilde hazırlamak zor gelirse; keten tohumlu bisküviler, zayıflamanıza yardımcı ara öğünler için kurtuluşunuz olabilir.

Çorba
Yapılan bir araştırmaya göre; yemekten önce çorba içen kişilerin, tükettikleri kalori miktarında yüzde 20 civarında bir düşüş Çorba yapmaya vakti olmayanlar ise hızlı çorba alternatifini deneyebilir.

Buğday kepeği
B3 vitamini açısından zengin olan buğday kepeği, kan şekerinin dengelenmesi ve yağ birikiminin en az düzeye indirilmesine yardımcı oluyor.

Yulaf
Güne yulaflı ürünler tüketerek, başlayabilirsiniz. Yulafta bulunan çözülebilir lifler sadece tokluk hissinin sağlanmasında ve açlık hissinin gecikmesinde yardımcı olabilir.

Yoğurt
Stanford Üniversitesi’nde yapılan bir araştırmaya göre; yoğurdun içerisinde bulunan probiyotikler kilo vermede etkili olabiliyor.

Su
Hayat kaynağı olan suyun tüketimi, kilo vermede de önemli kaynaklardan birini oluşturuyor. Su aynı zamanda açlığınızı bastırmanıza da yardımcı oluyor.

Meyve lifli kepekli bisküvi
Enerjisi düşük olan elmalı ya da kayısı lifli kepekli bir bisküvi, yüksek lif değeri ve buğdayın tüm doğal minerallerini içerdiği için hazmı kolaylaştırmaya yardımcı oluyor. Ara öğünler için lezzetli alternatifler olan bu tür ürünlerin, muhtemel faydalarından biri de doygunluk hissi vermesi.

Yeşil çay
Yeşil çayın içinde metabolizmayı ve yağ yakımını hızlandırabilen kateşin isimli antioksidan madde bulunuyor.

Kabak çekirdeği
Çinko açısından oldukça zengin bir yiyecek kabak çekirdeğinin muhtemel bir faydası da iştah kontrolünde rol oynaması.

Patlamış mısır
Patlamış mısırın 25 gramında bulunan 100 kcal, yaklaşık 50 tane üzüm tanesi veya orta boy bir muza eşdeğer bir oran sunuyor. Her yerde patlamış mısır bulmakta zorlananlar, 50 gramında 138 kcal olan mısır ve pirinç çıtırını keyifle tüketebilirler.

Çikolata
Hem zayıflamak istiyor hem de tatlıdan vazgeçemiyorsanız, günde kalorisi 200 kcal’yi geçmeyecek şekilde sütlü çikolata yiyebilirsiniz.




 
Mavi Yeşil Günlüğüme ekle Yazdır Arkadaşına Öner
Uzmanlar Ne Diyor Hafif Ye Hafif Yaşa Mavi Yeşil Sıkça Sorulan Sorular

Kullanım Koşulları Gizlilik Bildirimi Site Haritası İletişim Kampanya Katılım Koşulları
 
Ülker Logo
RSS