Şifremi Unuttum
Arama
 
Uzman

Uzman
  Hafifletici Gerçekler   Geri
   
 
Tatlıya Olan Düşkünlüğü Azaltmak içinAkşamüzerlerinde iştahınızın artması, özellikle ikindi saatlerinde tatlı krizlerinizin başlaması, uzun süre yemek yememenin verdiği sıkıntı kan şekerindeki dalgalanmaların sinyalleridir.

Tatlıya Olan Düşkünlüğü Azaltmak için

Akşamüzerlerinde iştahınızın artması, özellikle ikindi saatlerinde tatlı krizlerinizin başlaması, uzun süre yemek yememenin verdiği sıkıntı kan şekerindeki dalgalanmaların sinyalleridir.

Risk faktörlerini azaltmak adına en kısa sürede sizin için özel olarak hazırlanmış dengeli beslenmeprogramı takip etmelisiniz. Çünkü yeterli ve dengeli beslenme, tüm bu sıkıntıları atlatmanıza yardımcı olur. Glisemik indeksi düşük yani kan şekerini yavaş yükselten besinleri almak diyetlerdeki en temel kuraldır. Diyetlerde ayrıca öğün saatlerini düzene oturtmak ve bol miktarda lifli gıda (sebze, meyve, baklagiller) tüketmek gerekir. Ara öğünlerde siyah çay veya kahve yerine; çubuk tarçın ve karanfil eklenmiş elma veya ıhlamur çaylarını tercih etmek daha faydalıdır. Tatlı alternatifi olarak light ve kepekli bisküviler yiyebilirsiniz. Dondurulmuş vişne ile zenginleştirilmiş light dondurma; light süt ile hazırlanmış tatlılar doğru alternatiflere iyi birer örnektir.

Kaynak:www.menshealth.com.tr



 
Mavi Yeşil Günlüğüme ekle Yazdır Arkadaşına Öner
Uzmanlar Ne Diyor Hafif Ye Hafif Yaşa Mavi Yeşil Sıkça Sorulan Sorular

Kullanım Koşulları Gizlilik Bildirimi Site Haritası İletişim Kampanya Katılım Koşulları
 
Ülker Logo
RSS